V for Valentine

Nederland is een derde wereldland - #190

Is het toeval dat we na El Salvador en Argentinië nu ook in de VS aan de vooravond van een libertarische overname lijken te staan? Of hebben we hier te maken met een groter fenomeen? Een libertarische revolutie? We bespr...

2024-12-19