Trump de shitcoiner? | Staat’s Schuld | Boris van de Ven
Waardeer je onze video's? Steun dan Café Weltschmerz, het podium voor het vrije woord: https://www.cafeweltschmerz.nl/doneren/BOOM! Boris is terug. Tijd voor een heerlijk gesprek over geld en bitcoin....
Waardeer je onze video's? Steun dan Café Weltschmerz, het podium voor het vrije woord: https://www.cafeweltschmerz.nl/doneren/<br><br>BOOM! Boris is terug. Tijd voor een heerlijk gesprek over geld en bitcoin. En hoe zit het met het "shitcoin" beleid van Trump?<br>Je hoort het in deze Staat's Schuld!<br><br>---<br><br>Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.<br><br>Wil je meer video's bekijken en op de hoogte blijven via onze nieuwsbrief? Ga dan naar: https://www.cafeweltschmerz.nl/videos/<br><br>Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!
Noderunners is a project of 21 Toxic Bitcoin Maximalists and is always under development.
When you don't agree with any of the content or with our policy please give us a call on 1-800-CRY-HARDER.
None of the content on this website is Financial Advice.
Always Do Your Own Research (DYOR) before converting your worthless Fiat Money into the Hardest Money ever known to mankind.